Smart Energy Forum 2015
Odborná konference Smart Energy Forum:
Přihláška na konferenci:

Omlouváme se, ale kvůli omezené kapacitě konferenčního sálu (160 míst)
a velkému zájmu musíme ukončit přihlašování
na konferenci Smart Energy Forum 2015 v Praze

Informace pro účastníky: (krok 1/2)

Závazné přihlášky budou evidovány v došlém pořadí a zařazovány až do vyčerpání kapacity sálu.

Účastnický poplatek uhrazený v termínu od 1.10.2015 činí 4700 Kč (včetně DPH).
Členové CZEPHO a CAFT mají nárok na slevu na ve výši 10%.

V ceně účastnického poplatku je účast na konferenci, oběd, občerstvení, sborník s příspěvky řečníků, propagační materiály. Daňový doklad Vám bude předán při prezenci.

Prosím vyplňte údaje o organizaci nebo osobě a zvolte počet osob, které chcete na konferenci přihlásit.
Na základě vyplnění Vašich registračních údajů Vám bude zaslána zálohová faktura.

Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje. Zkontrolujte si objednávku a pomocí tlačítka „Objednat“ ji potvrďte.
Před odesláním je nutné souhlasit s Všeobecnými obchodními podmínkami organizátora konference. Tyto podmínky se týkají zejména zrušení registrace, storno poplatků a fakturace


Údaje označené (*) jsou povinné.
Krok: 1/2
účastníků

Informace pro účastníky: (krok 2/2)

Prosím vyplňte údaje účastníků kurzu. Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje. Zkontrolujte si objednávku a pomocí tlačítka „Objednat“ ji potvrďte. Před odesláním je nutné souhlasit s Všeobecnými obchodními podmínkami.


Firma:
 
IČ:
 
Ulice:
 
DIČ:
 
Obec:
 
E-mail:
 
PSČ:
 
Telefon:
 






 
Údaje označené (*) jsou povinné.
 
Krok: 2/2

Všeobecné obchodní podmínky účasti:

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje:
• Vstup na akci pro jednu osobu
• Občerstvení během semináře (oběd + celodenní občerstvení ve formě coffee breaků)
• Sborník přednášek v tištěné a elektronické podobě.

Provedená registrace na konferenci je závazná. Organizátor konference (Ing. Jaroslav Dorda) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci (zastoupení je možné bez dalšího poplatku) formou emailu: info@solarninovinky.cz.

Při zrušení registrace účastníka/účastníků budou uplatňovány následující podmínky:
• do 14. září 2015 bude účtován storno poplatek ve výši 10 % účastnického poplatku / osoba
• do 25. září 2015 bude účtován storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku / osoba
• od 2. října 2015 bude účtováno storno ve výši 100% účastnického poplatku / osoba.

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude emailem zasláno potvrzení o registraci spolu se zálohovou fakturou (100% registračního poplatku). Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši na uvedený bankovní účet nejpozději 3 dny před termínem konání konference.

V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním konference, účastník bude při registraci vyzván, aby předložil doklad o zaplacení nebo poplatek uhradil přímo na místě v hotovosti. Platba kreditní kartou není možná!
V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás neprodleně kontaktujte na telefonním čísle 737 249 737. Finální faktura Vám bude předána při prezentaci na konferenci.

Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů firmě Ing. Jaroslav Dorda (IČ: 66163862, DIČ:CZ7203215030), dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Organizátor konference si vyhrazuje právo v nutných případech na změnu programu.

Logo